8.02.13 г.

Често счупване на дисплей на Kindle - аз сериен убиец на Kindle ли съм?

Една кратка история за това колко чупливи са дисплеите на Kindle


В Amazon, Kindle е получил невероятно много коментари 14,168 със средно 4.5 рейтинг. Повечето от тези коментари завършват с клишета от сорта: "Обичам моят четец Kindle" . Добре и аз обичам също моят Киндъл. Въпреки това дисплеят на моя четец се чупи 2 пъти за последните 6 месеца, всеки път по съвсем същия начин. Горната част на дисплея замръзва, като мамут в Сибир, докато долната част продължава да работи нормално.

Бързо търсене в Google показва че този проблем е доста често явление при Киндъл. Amazon отнасят причисляват проблема като "повреда от удар". Добре, всеки ден аз нося лаптоп, фотоапарат, три обектива и моят телефон Xperia в раницата си. Никой от тях никога не е имал "повреда от удар". Споменах ли че нося три обектива?

Първият път когато имах проблем със замръзване на дисплея беше когато  моят електронен четец изпадна от раницата ми на масата - от 15 см височина. Това беше. Горната час на дисплея замръзна. Когато казах на Amazon че четец се е споминал и че все още има 1 година остатъчна гаранция - получих нов такъв за два дни. Какво обслужване само! (Asus трябва да вземат пример от Amazon...)

Разбирайки че Kиндъл е толкова крехка машинка, аз започнах да се отнасям с него като с бебе. Никога не го оставях на леглото както правех с моя лаптоп. Дори никога не оставях сина ми да го пипа. Но една вечер включих електронната си книга и за мое пълно разочарование дисплеят отново беше замръзнал. Два пъти? Сериозно? Все още беше в гаранция, така че Amazon отново ми изпратиха ново устройство. (Dell също имат какво да научат от Amazon....)

Когато се случват  такива неща, започвате да се чудите дали проблема не е в мен? Сериен убиец на Kindle ли съм? Не знам. Това което знам е че се надявам да няма трети път!

киндъл-kindle-електронен-четец-супен-дисплей-сервиз


Формуляр за връзка

Име

Имейл *

Съобщение *